torsdag 7. oktober 2010

Bloggoppgave om Romeo og Julie - Dagbokside

Åh, kjæreste dagbok.
Romeo, mitt unge livs første forelskelse.
Alt mitt hjerte krever er hans varme, trygge hender, rundt min ynkelige kropp.
Du kan være den som gir sitt kjæreste ord på at han vil være min beste, min befriende prins.
Som en beskyttende skytsengel, som har reist ned fra himmelen for å vokte sin eneste.
Som en helt i et urgammelt eventyr.
Ingenting kan gi meg mer liv, enn tanken på deg ved min side, i det velkjente evige og alltid.
Et sted i tid vil jeg finne deg og hjemsøke deg igjen.
Som vinden feier jorden.
Et sted i tid når ingen dyder er igjen til å forsvare.
Romeo, min kjære. Kom til meg igjen.
Vi skal være som alt det perfekte.
Vinden og vannet, som flammen og jorden.
Alt, Romeo. Mitt alt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar